Case wrote:
nekem nem tunt fel, hogy Tetsu-t utanozná.. o_O/
Nekem se...
Inkább azt találtam viccesnek, hogy a semmi különös basszgitár-dallam ellenére mit ugrál meg minden. Meg hogy mennyivel nagyobb Haidónál... XD
<edit>
Ami a The Other Side-ot illeti.... hát. Az intrója alapján sokkal jobbnak ígérkezett, mint a Hello.... csak hát sajnos.... -_- Sz'al így elsõ három hallgatásra nekem ez se jött be különösebben. Az egész olyan izzadságszagú, és valahogy nem áll össze. Fõleg mert a ritmus néhol zavaróan összevissza (ami még nem lenne túl nagy baj, ha nem ötlettelen, erõltetett ritmusváltásokról lenne szó), de az se segít, hogy a zenét Random Kúlos Dolgok (riffek, hangeffektek, etc) díszítik, amiknek úgy általában közük nincs az egészhez.
De ami a legrosszabb: maga a dallam (fõleg a refrén) olyan, mintha egyenesen egy középszerû MTV-s amcsi nu-metál bandától lopták volna - sõt, ami azt illeti, egyre jobban emlékeztet egy egy-két évvel ezelõtti Linkin Park (? maj' Neko tudja ^^) slágerre...
eh. Namost nekem általában semmi bajom a trendi/nem húdeoriginál megoldásokkal, amíg a szám maga jó, de ez esetben egyrészt ez nem áll fenn (szerintem), másrészt pedig óriási csalódás, hogy hyde nem tudott ennél eredetibbet kitalálni.
Szóval Haido zenéje ellaposodott. A Roentgen minden esetleges hibájával együtt egy szép album, eredeti (vagy "tipikus" Haidós), ötletes megoldásokkal. De ez... hogy vki nemt'omkit idézzek, ez "very
eh". (Haido-kuuun, nézd de szép uborka-mezõ...)
Feel free to disagree.
(Ja, és személyesen fogom fõbe lõni azt, aki a single borítóját elkövette...
)