Havonta egyszer fellépnek élőben a Shinjuku-ban lévő "Loft" -ban, de ez nem fedezi a számlákat. Ezért mindannyian másodállást vállalnak, miközben szorgosan küldözgetik a demo kazettáikat a különböző kiadóknak.
Végül a "Victor" lemezkiadó szerződteti őket.
1981:
Kimura kilép a Bōi-ból. Mivel amúgy is csak ideiglenesen csatlakozott a bandához, új dobos után néznek.
Makoto Takahashi-t egy barátja viszi le a "Loft"-ba, hogy megnézze az épp fellépő Bōi-t. Lenyűgözi a zenekar, ezért el is megy a "meghallgatásra" mikor hallja, hogy új dobost keresenek. Az immár vele felálló "Bōi" a nyár folyamán a Loft legnépszerűbb fellépője lesz.
1982: Véglegesen "Boøwy"-ra változtatják a nevüket és március 21-én kiadják az első albumukat a "
MORAL"-t.
Igyekeznek kihasználni a Japánban ekkor előretörő punk mozgalmat, így ebben a stílusban alkotnak.
A szeptember 9-ei koncertjükre Hotei némileg változtatott a zenéjükön,(valamivel poposabb hangzást ütött meg) de a rajongóknak ez nem tetszett annyira. (Nagy hatással van rájuk a
The Stray Cats.)
Fukazawa és Moroboshi osztották a rajongók véleményét , ezért az Október 9-ei "Loft"-os fellépésük után kiléptek a bandából, ezáltal a Boøwy 4 emberre fogyatkozott.
1983: Szakítanak a produkciós céggel és megalapítják saját cégüket , a "φ-connection" -t .
Az új menedzserük
Mamoru Tsuchiya lesz. (A Blue Film egykori tagja)
Ez akkoriban felháborította a zeneipart, elítélésük jeleként a lemezkiadó abbahagyta a banda népszerűsítését és az emberek szépen lassan kezdték is elfelejteni, hogy a Boøwy valaha is létezett.
Tsuchiya nem volt könnyű helyzetben. Mivel alig volt pénze reklámra, ezért bezsúfolta a kézzel írt flyereket, posztereket, egyéb emléktárgyakat, a hangszereket, na meg persze a bandát egy öreg, nem légkondis Hi-Ace teherautóba és elindultak, hogy fellépési lehetőségeket keressenek.
1984: Folytatják az élő szerepléseiket szerte Japánban, melyek egyre népszerűbbek, egyre többen jegyzik meg a banda nevét.
Tsuchiya ötlete bevált, elvégre egyre több kiadó kezdte ajánlatokkal bombázni őket.
Mivel nem akartak újra olyan nehézségekbe ütközni, mint 1983-ban, végül a "Yui" produkciós céggel állapodtak meg. Később ők szerződtetik le őket a
a Toshiba-EMI-hez. 6 hónapig nem turnéznak, hogy tudjanak dolgozni az új albumon.
1985 június 21-én meg is jelenik a BOØWY c. album
Telt múlt az idő, a Boøwy pedig Japán elsőszámú rockcsapata lett.
1987 július 31-e és augusztus 7-e közt 4 nagyvárosban (Yokohama, Kanagawa, Kobe és Hyogo) rendezték meg a: "CASE OF BOØWY" c. rendezvényt , ahol egy közel 4 órás koncert keretében eljátszották a számaik többségét, a bemutatkozásuktól egészen a július 22-én kiadott Marionette single-ig.
Még ugyanebben az évben, a december 24-ei Kōkaidō(Shibuya)-i koncerten bejelentik, hogy feloszlanak.
A mai napig is sokan vitatkoznak, hogy ez miért következett be, de a legelfogadottabb, hogy a Hotei és Himuro közti nézeteltérések eredményezték a szétválást.
A BOØWY népszerűségét jelzi, hogy az
1988 április 4-én és 5-én tartandó búcsúkoncertjükre ("LAST GIGS") , melyet az újonnan átadott
Tokyo Dome-ban rendeztek, alig 10 perc alatt adták el a 95 000 jegyet
A jegyüzérek állítólag fél millió yent is elkértek 1-1 belépőért!!!
Angolról magyarra fordítás és kiegészítés by Szabi